Διαθεματικές Προσεγγίσεις στα Θρησκευτικά

Στο πλαίσιο της μαθητοκεντρικής διδασκαλίας σύμφωνα με τις αρχές του “Νέου Σχολείου” και τις προδιαγραφές της ευρωπαϊκής αλλά και της παγκόσμιας διάστασης της παιδείας δρομολογείται μια ριζοσπαστική αλλαγή στην κουλτούρα των σχολείων και στην προσέγγιση της γνώσης.

Ο ρόλος του εκπαιδευτικού επαναπροσδιορίζεται και διαμορφώνεται σε ρόλο διαμεσολαβητή, καθοδηγητή και εμψυχωτή που εκπαιδεύει, παροτρύνει και ενθαρρύνει τους διδασκόμενους να μάθουν πώς να μαθαίνουν, ν’ αναζητούν και να κατασκευάζουν τη γνώση, να ερευνούν και να διερευνούν διεπιστημονικά και διαθεματικά, να αξιοποιούν τις νέες τεχνολογίες, ν’ ανακαλύπτουν και να καλλιεργούν τις δεξιότητές τους, να γίνονται δηλαδή συνδημιουργοί και συνδιαμορφωτές της διδασκαλίας και του σχολικού γίγνεσθαι. 

Ανταποκρινόμενοι θετικά και πρόθυμα στα παραπάνω, οι μαθητές μας δημιούργησαν με το δικό τους, αξιοσημείωτο και αξιοθαύμαστο τρόπο τις δικές τους διδακτικές προτάσεις, μεσ’ από ατομικές ή ομαδοσυνεργατικές εργασίες που εκπλήσσουν ευχάριστα για τη σαφήνεια, την εφευρετικότητα και το δημιουργικό πνεύμα που τις διακρίνει.

ΘρησκείεςΠαγκοσμιότητα και θρησκείες